Behandling

Etter jeg har lagt inn en bestilling hos dere, hvordan vet jeg den har gått gjennom?

Når du legger inn en bestilling på harperstudiostore.no vil du motta en ordrebekreftelse på den mailen du brukte ved bestilling. Ordren din vil normalt bli behandlet samme dag eller dagen etter. I salgsperioder må man kunne forvente noe lengre leveringstid. Vanlig leveringstid er 1-6 virkedager etter at ordren din er sendt fra oss. Hvor i landet du bor kan også påvirke tiden det tar før du får din ordre. Forvent at det kan ta lenger tid.

Husk alltid å kontroller at e- postadressen din er korrekt før du legger inn en bestilling. Det kan hende at din e- postleverandør har et spam- filter som blokkerer for enkelte e-postmeldinger. Det kan derfor være lurt å sjekke søppelposten din. 

 

Kan jeg gjøre endringer på bestillingen min eller kansellere en bestilling jeg allerede har lagt inn?

Er bestillingen din ikke behandlet enda og sendt avgårde, er det mulig å avbryte hele bestillingen ved å kontakte kundeservice så fort som mulig. Endringer i selve bestillingen er dessverre ikke mulig etter ordrebekreftelse er mottatt. Er det varer du ønsker etter innsendt bestilling kan du når som helst legge inn en ny bestilling.

 

Frakt

Etter jeg har lagt inn en bestilling, hvor lang tid tar det å behandle ordren? 

Bestillingen din blir normal behandlet samme dag eller dagen etter ordren har kommet inn. Alle ordre behandles og sendes ut mandag , onsdag eller fredag. Ordre lagt inn i helg og på helligdager behandles førstkommende vanlige arbeidsdag. NB: Vi tar forbehold om at det kan forekomme økt behandlings- og leveringstid under salgsperioder og høytider.

 

Hvor mye koster frakt?

Frakt har en fastpris på 99 kr og gratis frakt på ordre over 1499,-. 

 

Hvordan sporer jeg pakken min?

Det vil være vedlagt en sporingskode og link i din sendingsbekreftelses mail. Sporing foregår på PostNord sin nettside. 

 

Hvor lang er leveringstiden?

Vi pakker og sender varer mandag, onsdag og fredag, og vanlig leveringstid er 1-6 virkedager etter at ordren din er sendt fra oss. Tid varierer fra hvor du bor i landet. 

 

Jeg hentet ikke pakken min på utleveringssted, hva skjer da?

For pakker som ikke blir hentet innen tidsfristen forbeholder Harper Studio seg retten til å debitere en avgift på 200 kr for de kostnader som ekspederingen har påført oss og pakken sendes tilbake til butikk. Uavhentede pakker omfattes normalt ikke av angreretten.

 

Hvor sendes varene fra?

Varene sendes fra vår butikk i Fredrikstad Sentrum. 

 

Klikk og Hent

Jeg har valgt klikk og hent, hvor lang tid tar det før jeg kan hente i butikk?

Det kan forventes å være henteklar innen 2 timer etter bestillingen er lagt inn i nettbutikk. 

 

Merk deg! Bestiller du hent i butikk senere enn to timer før butikken stenger, vil ordren din være klar til henting når butikken åpner neste virkedag.

 

Retur

Ønsker du å returnere? Det er selvfølgelig ikke noe problem! Du har 14 dagers angrerett på alle varer utenom undertøy, badetøy, øredobber og hygieneprodukter. 

Retur sendes til: 

Harper Studio AS 
Storgata 4, Nygaardsplassen
1607 Fredrikstad

 

Kjøpsvilkår

Priser og avgifter

Prisene angitt på harperstudiostore.no gjelder for bestillinger lagt inn på nettstedet. Alle priser er angitt i NOK og er inklusive MVA. Prisene omfatter ikke betalings- og forsendelsesavgifter som gis separat. Du kan betale for kjøpet med alternativene som er angitt på nettsiden.

 

Reklamasjon

Hvis det er en feil eller en mangel med varen, har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du kan fremlegge ordrenummer og/eller kvittering på at varen er kjøpt hos oss. Oppdager du at varen har en defekt når du mottar ordren din, skal du kontakte oss så raskt som mulig. Vi tar reklamasjoner videre med leverandør.

Dersom du ønsker å melde inn reklamasjon/klage eller har spørsmål vedrørende reklamasjoner kan du kontakte post@harperstudio.no

 

Angrerett

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager fra du mottok varen.  En retur forutsetter at varen er ubrukt og er i samme forfatning som da du mottok den. Vi sender aldri fra oss en vare uten merkelapp så alle merkelapper må henge på varen for at returen skal bli godkjent. Du er nødt til å hente ut pakken fra ditt lokale PostNord utleveringssted, for å benytte deg av angreretten. Dersom du benytter en annen forsendelsesmetode og ikke bruker returetiketten som er sendt fra oss, må du selv dekke denne kostnaden, og stå for risikoen om den ikke kommer frem til oss.

Ved bruk av angrerett ta gjerne kontakt med kundeservice via mail (post@harperstudio.no) for oppretting av retur. Kunde må selv betale for retur. Merk: Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. Undertøy, badetøy, øredobber og andre hygieneprodukter kan derfor ikke returneres. 

Du kan også returnere i butikk, husk å ta med ordrebekreftelse lapp eller henvis til ordrebekreftelses mail. 

 

Retur

Dersom du ønsker å returnere en vare kjøpt hos oss, må du først kontakte kundeservice for informering av retur og eventuelt hjelp. Retur må skje innen 14 dager fra du mottok varen. Fraktgebyr blir ikke returnert. Tilbakebetalingen skjer gjennom brukt betalingsmåte med en gang din retur er mottatt og behandlet. Vi utfører dessverre ikke bytte ved retur. Om du ønsker annen størrelse eller vare legger du selv inn en ny bestilling på dette i nettbutikken.  

Vi tar følgende forbehold

Vi tar forbehold om at vi kan være utsolgt for enkelte varer, spesielt under salgsperioder. Ettersom nettbutikken deler lager med fysisk butikk er det en mulighet for avvik. Dette kan komme av varer som blir solgt i butikk samtidig som på nett, tyveri og liknende. Vi beklager dette. Du vil motta en oppdatering på mail dersom vi er nødt til å oppheve din ordre og tilbakebetalingen skjer gjennom din valgte betalingsmetode. 

Alle bilder på nettstedet skal kun anses som illustrasjoner. Slike illustrasjoner garanterer ikke å gjengi produktets eksakte utseende, funksjon eller opprinnelse.

 

FAQ

Er prisen den samme i butikk som i nettbutikken?

Ved salgsaktiviteter, spesielle tilbud eller kampanjer kan prisene variere.

 

Finner jeg de samme merkene i den fysiske butikken?

Du finner de samme merkene i butikk som i nettbutikk.

 

Varen jeg ønsker er utsolgt, kommer den inn igjen?

Kontakt gjerne kundeservice om det er spørsmål angående utsolgte varer, vi tar inn begrenset antall av hver vare.

 

Hva gjør jeg hvis jeg mottar en vare med feil/ varen blir ødelagt?

Vi ønsker at du skal bli fornøyd med varene du handler hos oss og vil hjelpe deg så godt vi kan hvis du opplever problemer. Har du vært så uheldig å motta en vare med feil, eller at vare din blir ødelagt, ber vi deg sende epost til post@harperstudio.no med bilder og forklaring av feilen, samt vare- og ordrenummer. Vi tar kontakt med deg så snart vi har sett over saken.

 

Kontakt

Vår kundeservice er betjent mandag-fredag 11-17.00

 

Du kan møte oss:

E-post: post@harperstudio.no

Chat: www.harperstudiostore.no

Telefon: +47 909 89 980

Loading...